petak, 19. studenoga 2010.

malo uskrsa :D

 Znam da sad nije vrijeme Uskrsa, ali s imam sam viška vremena pa evo da dodam i koju sliku te tematike.
Ove godine mi se nije dalo bojat ova obična jaja ko i svake druge jer one nikad ne potraju... pa evo malo plastičnih.
Jaja su prvo obojana akrilnim bojama, onda premazana s lakom za raspucavanje i to u onak fakat debelom sloju jer sam to dost šlampavo delala i nakon kaj se lak posušil, a to je potrajalo :D sam ih bojala sa drugom, svjetlijom bojom i dodala motive sa salveta.I tu dole se vidi kakva su sve bila jajčeka...

 Ovo minijaturno jaje u pozadini plavo crvene boje i ovo crno crvene boje su mi jedni od najefektivnijih. Šteta kaj ih nisam slikala s malo manje udaljenosti. Oni su primjer pretjerivanja sa lakom za raspucavanje :D
al svejedno meni su predobra :D
 Martha Stewart je meni baš guba... svestranija je čak i od mene :D ja ipak ne znam utajit porez, al možda jednom i to naučim, al za sad sam savladala izradu svjećica.
Ostatke raznih svijeća sam polagano rastopila u posudi na šparetu. Špagice koje su mi ostale od starih svijeća upotrijebila sam za izradu novih... niš se ne baca :D
Jedan kraj špagice sam otežala isto s onim malim metalnim dijelom koji drži špagicu u dušicama, drugi kraj špagice sam sa selotepom zaljepila za čačkalicu tak da je ta špagica ostala točno tam di sam htijela dok sam u jajčekop uljevala vruči vosak.
I to je to... kad se vosak ohladil s nekih sam skinula ljuske od jajeta tak da nisu baš sve iste...

 BzzzzZZZzzzzZZz...
Pčelicaaaa :D
i Petirić :D
Ovu pćelicu je uz moju pomoć napravil mali Silvać...
Ja sam radila petiriće :D
i onda smo s jajčekima i petiričima ukrasili nekolko najobičnijih šibica...
 Vrijeme cica maci treba maksimalno iskoristit, pogotovo ako ih ne trebate kupit.
Ja imam sreće i mala šetnja dovoljna je da se doma vratim s punim rukama cica maci...
Malo šibica, malo konca, malo truda i nastal je ovaj mali vjenčić.
Dobro, lažem, nije mali... bio je stvarno poveći.
I njega sam ukrasila u skladu s Uskrsom...






Dosada radi svoje...
Doma sam imala paketić balona... i to onih malih za vodu.
Novine sam narezala na trakice široke oko 2-3 centimetra. pomješala sam brašno s vodom, njime premazivala trakice i ljepila ih po balonu... i to onak dosta dugo...
Kad se taj sloj novina osušil pomiješala sam drvofiksa s vodom pa sam još dva sloja trakica i to od bijelog papira dodala na jaje ali s tim ljepilom. Tak je jaje postalo čvršće a i bilo je bijele boje pa ga nije bilo potrebno bojat , bar nisam bojala ove na koje sam stavila cijelu salvetu ko što je ovo jaje dolje.
Ovo desno jaje je bojano na identićan način ko i ona mala gore s početka ove cijele priče...
Ova jaja su oduševila i klince u jednoj osnovnoj školi. Njima sam ja napravila jaja a oni su ih ukrasili sa salvetama. Nisu ih radili samo zato kaj bi to predugo trajalo al opet... bilo je stvarno super družit se s klincima :D

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)