petak, 19. studenoga 2010.

malo salvetne tehnike na namještaju...

 Salvete su zapravo fantastične,  i do prošlog božića ja sam živjela u neznanju i mislila sam da ih se koristi samo isključivo za brisanje prljavih prstića.
Al kad sam vidla kaj se s njima sva može radit... nisam mogla prestat :D
Stol i klupe na terasi doživjeli su malu promjenu i živnuli su u svom novom šarenom ruhu.









Stari štokrlin je  postao malo slikarsko platno...
tu su salvete izostale... jer su u ovom slučaju nepotrebne.
Pastelne bojice dale su svoje tak da išta više... bilo bi previše.
 Moja mama jako voli cvijeće. A s obzirom da su meni ostale dvije teglice od boje koju sam potrošila na stol i klupe, a ko što rekoh, nikaj se ne baca, etogac dve unikatne teglice.

 Zemljana posuda u kojoj je moja baka kiselila mlijeko meni je postala vazica...
Malo bojice i decentna salvetica..


 ORMARRRR.....
Ajme meni kaj je ovaj ormar svega prešel...
Bilo mi je žal sfitiljit taj ormar u smeće samo zato kaj je bio ružan
pa sam se odlučila malo ga pofarbat da se uklopi na našu terasu i sa onim šarenim klupama i stolom :D
Prvobitno sam zeznula :D
Blago rećeno :D
Na ova vrata koja su trenutno ukrašena decentnim bršljanom prvobitno sam naljepila salvetu sitnim ljubičicama :D
Ispalo je prestrašnooooo...
Velike stvari vole velike detalje :D
al eto... nakon skidanja prvih salveta na kraju ipak nije ispalo tak loše :D


Tikvica iz mog vrta ...
i to jedina koja mi je ostala pa sam ju morala ukrasit tak da i ona krasi našu novu terasicu ...
Ovu ideju sam ukrala... priznam... i to od susjede.
I ona je svoju tikvicu ukasila sa tom salvetom, al nisam mogla odoljet... meni je prekrasna...

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)