ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

dobilo dijete šivaću mašinu...

 Gledala sam i čitala nekaj o majcama koje radi Ljupka Gojić... i moram se složit s modnim kritićarima... njene curice na majicama su bolje obućene nego kaj su žene koje nose te njene majice.
meni one zgledaju ko da su već sto put oprane i onak nekak rastegnute i ofucane.
Al zato je ona curica kul...
E pa ja sam škrta dat soma kuna za neku njenu majicu...
jedino da mi ta majca pjeva i eventualno čisti... onda bi dala...
 I tak sam ja škrta odlučila dodat malo boje na svoje obične majice, koje su onak za informaciju u New Yorkeru koštale cijelih 9,90 kuna :)
i tak su nastale ove majčice...
Ova gore je šivana na ruke... i fakat sam se s tom namučila... al zato mi je najdraža...

Desna majčica je iz milja nazvana Lidač i inspirirana je ekologijom...
ipak sam i ja zelena :)
Majčica dolje je jedan klaun i ne... nije to kiki klaun :D
to je moj mali klaunić :)            
  


     E sad malo o tome kak sam ih delala...
S obziro da ja nikad nisam učila šivat... možda je moj postupak skroz krivi... al eto, samo tog znam , bar za sad :)
Izrezala sam si od platna potrebne komade, znaći posebno kosu, glavu, cipele i sve ostale kerefeke.  Onda sam uzela ljepilo u stiku i sve skup sam ljepila na novinski papir. pazila sam da po rubovima ne bu ljepila da ne bi smetalo kod šivanja s mašinom. onda sam ja lijepo zašila prvo na novine svoj detaljček a nakon skidanja novina sam motiv zašila na majicu.
Probala sam i direktno šivat na majicu ali s obzirom da su to rastezljive majice čak mi se i na par mjesta podrapala pa sam odustala i zaključila da to s novinama nije općem loše :)







Novi faks, novi kvart i nova torba :)
Počela je jesen i ovi tmurni i kišni dani pa mi je bilo baš bez veze imat crnu torbu... tak da sam si dala truda i maksimalno sam ju ušarenila...
I etogac... moja nova šarena torbica... ta daaaa :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)