srijeda, 5. listopada 2011.

"Izabela"

Obećajem da mi je ovo danas zadnji post... 
kak sam sašila tih par torvica nekak mi je bilo bedasto sve ih ugurat u jedan post pa sam svakoj posvetila po jedan... zaslužile su... kad su tak slatke :)

evo za kraj 

"Izabela"





120,00 kn
Poštarina besplatna


Broj komentara: 7:

  1. Super su sve torbice. Baš si vrijedna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan raskošan cvijet...hm, ja bih po rubu torbe dodala crvenu čipku :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. I ova je jako lijepa, a cvetek je poseban

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne su ove tvoje male torbice..

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma vidi ti raskošne Izabele!Prava damska!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma vidi ti raskošne Izabele!Prava damska!

    OdgovoriIzbriši
  7. da znaš da su sve torbice slatke. crveni cvet je pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)