subota, 26. travnja 2014.

Mini ploče za pisanje kredom

Slučajno sam na buy in coins ili tako nekom web shopu nabasala na slikicu minijaturnih poloča za pisanje sa kredom koji se upotrebljavaju za pisanje primjerice imena za stolom, naziva kolača, cijena i sl...
Bili su mi zbilja preslatki ali mi je cifra od 14 $ ipak bila puno previše...
pa sam se odlučila napraviti ih sama...




Kaj nisu slatki?


Za ovaj maleni projekt osim malo dobre volje potrebne su Vam ove stvari:
1. Slamkice, štapići za lizalice ili sladoled a može i ta ražnjiće
2. šablone (inspiraciju za njih potražite online...googlajte vintage frames)
3. čvrsta plastika ili karton primjerice od starih bilježnica, fascikala i sl.
4. akrilna boja po izboru i naravno kist
5. kreda-boja je nebitna
6. malo brusnog papira
7. i naravno pištolj za vruče ljepilo (zaboravih poslikati)



Postupak je vrlo jednostavan: 
1. Izrežite iz plastike ili kartona oblike koje želite
2.  uzmite malo akrilne boje (primjerice hrpica veličine veće jagode) i u nju pomoću brusnog papira ''naribajte'' krede za jednu malenu čajnu žličicu.
3. pomješajte boju sa kredom i obojite svoje natpise - prvi sloj boje ide u jednom smjeru a sljedeći stavite u smjeru okomitom na prvi smjer bojanja
4. pustite da se u potpunosti osuše pa pomoću vrućeg ljepila iza zalijepite štapiće koje ste odabrali

i to je to :)




mini ploče su gotove i možete se baciti na pisanje po njima...i brisanje naravno :)



Broj komentara: 5:

  1. Svaka čast! Ideja za isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatko.Možes samo umesto krede dodati gips rastvoren u malo vode.Ja tako pravim Chalk boju.I sve sam živo prefarbala sa tim.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. joooj ooodlično! odmah mi je sinula ideja za što bih to mogla napraviti :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)