nedjelja, 27. travnja 2014.

vizitkice

Došlo je doba kad se pojavila i potreba za vizitkicama... nekad davno radila sam nekaj sama i printala i rezala i iskreno to je bilo zbilja groznooo.grooooznoooo vliem vam..
ak nemate onaj nož za rezanje tad je bolje da platite profesionalcima da vam isprintaju i naprave vizitkice nego da se poslje brukate sa svojima...
no evo ovo sam si osmislila...



Prošli dizajn bloga koji sam si sama osmislila bil je tamni i tmurni i ono ...grozan... vjerojatno ču i za ovo nakon nekoliko mjeseci mislit isto pa mijenjati ali za sad sam zadovoljna sa svojim roskastim točkastim blogićem...
i ovim U.H. logom...dopada mi se...

no da sad ne trabunjam bez veze...

ako i vi trebate promotivni materijal možete pogledati stranicu DEGRAF
Progugala sam i od svih kaj sam pronašla oni su mi bili najjeftiniji (naručila sam 200 komada za 110 kn)
i kaj je najvažnije svoj dizajn poslala sam im u formatu slike jerbo nemam ni jedan vektortski program poput corela ili photoshpa nit ih znam koristit pa mi je za ovo poslužio dobri stari photoscape...
Oni su to odmah obradili u programu u kojem treba (BESPLATNO), poslali mi u roku par sati povratni mail i poslić je zaključen taj čas... dopalo mi se to ...fejst :)
zato vam ovo i pišem :)

i tak...  budem vam javila u srijedu ili četvrtak kak izgledaju i kak sam zadovoljna s njima kad mi dođu :)

i ne...za ovu besramnu reklamu niko mi nije nikaj platil :)

Kak vam se dopadaju moje posjetnice?






2 komentara:

  1. Super su, meni se dopodaju.
    Ja jaaaaaako volim rezuckasti pa svoje radim sama,
    mada danas se stvarno da napraviti jeftino kvalitetne vizitke.
    Javi i poslikaj da vidimo kak izgledaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verujem da će biti savršene. Ovde na fotografiji izgledju sjajno.

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)