petak, 25. siječnja 2013.

najbrža tjestenina i odbijanje jedenja kozica

danas si je moj dragi mužić za ručak poželil nekaj od čega se meni 16 put okrenul želudac... tjesteninu s kozicama na bijelo...

evo iskreno nisam nikad probala kozice i imala sam najbolju namjeru danas ih probat... 
al ne...

dakle slijedila sam upute o odmrzavanju tih čudesa... onak polagano u frižideru bla bla...
i došlo vrijeme da se to lagano krene pripremat...
evo mene oči u oči sa napol očišćenim repičima kozica... pa sam se primila posla... svaku u rukice i očisti kaj nije... u pravilu njih cca 20% imalo je još ljuskice a cca 99% je imalo črivica tak da sam iz svakog rakića vadila njegovu kakicu...
već mi je tu bilo zlo do bola...

al dobro... 
nekak sam ja to njemu napraavila sljedeći recept sa coolinarike i na pola puta kuhanja kad sam htjela probat da vidim ak to meni valja... nisam mogla...
jednostavno ne... 
ta kozica na kuhači izgledala mi je ko oni debeli bijeli crvi iz drveta i nije bilo teoretske šanse da zinem i progutam to čudo...a kamoli prožvačem... fuj fuj...
i onda da ne bi ostala gladna...
na brzinu sam si napravila ovo...

tjesteninu sa šampinjončekima...
fino i bez crvića ili bilo čega nalik crvičima :)









Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)