srijeda, 23. siječnja 2013.

originali i moje izvedbe... + tutoriali (svašta zanimljivo)


i tak kad surfaš netom nabasaš na svašta... 
pa onda i probaš napravit svašta... nekaj ispadne odlično a nekaj da ne znaš ak bi se prije smijal ili plakal...
pa poglečte kak je meni išlo...
kak se ono veli što majmun vidi to majmun radi... pa evo mojih majmunarija :)

na prvom mjestu moja prva velika plišana igračka...
još jedna čeka šivanje al me nakon ove malo strah jer nemam pojma kak bu ispala :)
daklem ovo je original... klikom na link ispod slikice pogledajte kak bi to trebalo točno izgledat i kak do toga doć :)


dakle nakon kaj sam odlučila da dinosaurusa napravim od dva nova ručnika...btw... pardon pardon mama... kaj sam tvoj poklon zrezala i napravila nekaj kjaj je mješavina nekog dinosaurusa i recimo tuljana... hm hm :)
ak nikaj drugo...aj bar je plišanac mekani :)



sad vam je vjerojatno jasno zakaj sam rekla da ponekad pogledam kaj sam napravila pa ne znam ak bi se smijala ili plakala...
a da... ak neko poželi radit plišance a nema pojma čime ih puniti kupite neki jeftini ali dobro punjeni jastuk tipa u yisku i iskoristite to punjenje :) 
tak sam bar ja :)


drugo kaj sam napravila jučer... jastučić koji bebač može bezbrižno žvačkat...
dakle tutorial i original su ovdje (klik na link ispod da pogledate sve korake izrade).



a moja izvedba tu... kaj se ovog tiće čak sam zadovoljna i mislim da mi je i ljepše ispao nego teti čijim sam se tutorialom poslužila ... jeeeej bar nekaj..  nakon dinotuljanosaurusa da je bar jastučić kaj k čemu :)



ove žarulje su mi preslatke... i kad smo prije par tjedana mijenjali žarulju u hodniku ja sam si tu zgorenu uredno pospremila... i nedavno sam u nju ugurala pričicu... malo mi je žačl kaj je moja bijela jer bi bila više fora da je tak šarena ali to mi u trenu kad sam delala nije palo na pamet...
ovo nema tutorial... ali je jednostavno za napravit....
prvo napravite ždrala, napeljate na na neki končić, onda demolirate ali jako pažljivo žarulju...
ja sam uspjela nekak na jedvite jade s nožem na dru napravit rupu tj. izvuć ono crno i žarne niti van...
i onda samo ugurate pticu nutra i pištoljem na vruče ljepilo zaljepite rupu...i da naravno umetnete u ljepilo neki končić za objesit cijelu stvar :)




mislim da moram napravit još koju da ova ptičica ne solira :) 



i za kraj nekaj kaj nije moje dijelo  već mi je napravil tata jer od kad sam se preselila nemam baš pristup bušilicama i ostalim alatima s kojima sam se igrala do nedavno doma ... pokazala sam mu ovu slikicu i on mi je to napravil... ne isto ali ja sam itekak zadovoljna...
za ovaj uber kul panjić tutorial je ispod slike (klik na link)


 a ovo je izvedba moga oca sa šljivovim panjićem... u principu je jedina razlika u tome da moj panjić još uvijek ima koru... ali iz iskustva znam da kad se pošteno osuši ode korica pa bude za koji mjesec isti ko original :)

eto tolko o mojim kopiranjima i pokušajima kopiranja stvari koje vidim na netu... 
nadam se da su vas neki nasmijali a i neki oduševili :)







Broj komentara: 6:

  1. Rekla bih da su tvoje kopije bolje od originala, bar se meni više sviđaju! Bravo draga, predivno je sve! :**

    OdgovoriIzbriši
  2. mene su oduševili! i dinotuljanosaurus, pogotovo! malom uvijek možeš reći da je to jedan od oblika dinosaura, neće ni znati do škole. ili da je prijelazni oblik života iz mora na kopno :)
    ostalo ti je isto odlično ispalo, šareno, veselo. stalak za bojice je super, nisam to dosad nikad vidila, a žarulje, to je posebna priča...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni izgleda sve odlično, pa čak i dino fish. Lijepši mi je nego original, valjda zbog ručnika jer su šareni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Cute sea creatures and sun, but I love the cranes in the bulbs.

    OdgovoriIzbriši
  5. You are so good at making your own versions of those items.. Love yours better than the originals. Thanks for linking up at Friday Fun party.
    Have a nice weekend! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si ovo sve napravila, al jastucic za zvakanje je presladak i naravno puno bolji od originala

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)