utorak, 22. siječnja 2013.

Noice ili malo izmijenjena Pavlova

Volim deserte koji su brzi a za prste polizat....
takva je definitivno Pavlova... normalno meni nije vragec dal mira pa sam ju malo preuredila tj dodala sam joj kremicu od vanilije... 
recept možete vidjeti tu

a moju današnju i onu prvu izvedbu na slikicama dolje :)

nekak mi se činilo onak obično samo beze torta i šlag... zato ova mini izmjena ...
inače uz Boban tortu ova mi je isto u samom vrhu najfinijih torti
i ova kombinacija s kivijem je mrak... malo vitaminčeka za zimske dane :)







jer jednostavno moraš voljet deserte koji se tope u ustima :)





1 komentar:

  1. Thanks so much for sharing with us at Foodie Friends Friday. Beautiful recipe
    Dawn
    http://spatulasonparade.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)