ponedjeljak, 22. srpnja 2013.

Bučino ulje



S obzirom da sam nedavno i ja poslala član obitelji Čičko vrijeme je da pogledate i čime se ova obitelj,...točnije čime se moj novi šogor bavi...

O blagodatima bučinog ulja sigurno ste već čuli... naročito ako ste iz Međimurske županije :)
a za sve koji bi htjeli nešto više pročitati općenito o ulju i naravno konkretno o bučinom ulju Čičko
pozivam da koraknu na fejs stranicu :)

Stavljam usput i par sličkica... tko zna možda ste već negdje i nabasali na ovo ulje pa slobodno podjelite dojmove :)



bučino ulje Čičko

bučino ulje Čičko

bučino ulje Čičko

Neki od vas sigurno su čuli i za klopanje sladaća sa bučinim ulje...
ja sam bila jedan od skeptika ali nakon fotkanja poklopala sam sve da se ''ne hiti'' i ostala ugodno iznenađena...
suptilni okus sladoleda od vanilije izvanredno se slaže sa specifičnim okusom bučinog ulja a bučine koštice kao posip dodaju još jednu zanimljivu dimenziju ovom nimalo uobičajenom desertu :)
preporučam probati :)

sladoled od vanilije posipan bučinim košticama i preliven  bučinim uljem Čičko 

sladoled od vanilije posipan bučinim košticama i preliven  bučinim uljem Čičko 

bučino ulje Čičko

bučino ulje Čičko

bučino ulje Čičko


1 komentar:

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)