četvrtak, 18. srpnja 2013.

Floskule u kuhinji

Svima se desi da im stvari u kuhinji ne idu bas onak kak su si zamislili ili da krajnji rezultat okusom ili izgledom ne ispunjava njihova očekivanja... e to se puno puta dogodilo i meni,..
s obzirom da se takve stvari obično ne dokumentiraju teško je pronaći sramotne fotografije i ta sramotna i tužna sjećanja na silan trud a izostanak rezultata.

Ja sam jučer probala napraviti macaronse i ispala je totalna katastrofa...izgledom, ne okusom... pa me taj nemili događaj ponukao na pisanje ovog posta...

S obzirom da je većina ovih recepata objavljena na coolinarici nemojte odmah mislit da sam stavljala recepte koji ne valjaju, oni valjaju...tj... drugima su bili odlični...dok sam im ja pronalazila razne mane... o čemu točno pričam, čitajte dalje...

No krenimo jednim nasumičnim redoslijedom...pa budete vidjeli o čemu pričam.

Evo za početak.. Jello shots
recept možete pronaći na coolinarici:

Ovo je ispalo upravo onak kak je i trebalo  tj...izgledalo je upravo onak kak sam si ja to zamislila.
Nakon pregledavanja dosta videa i razmišljanja upustila sam se u pustolovinu pravljenja  ovih slatkih želatinoznih žestica. A kad sam ih probala... o dragi bogec... skoro sam izbacila natrag i želatinicu i ručak toga dana... Okus i još taj osjećaj u ustima...brrrrrr...
never agen


Evo još jednog recepta sa coolinarike koji je pri puta pošao krivo...
http://www.coolinarika.com/recept/zebra-kolac/
Torta tj. kolač privukao me prvobitno svojim izgledom... morate priznati da te crno-bijele  ili ti ga točnije smeđe- kremaste šare izgledaju izvanredno...
No prvi puta kad sam radila kolač napravila sam jednu krucijalnu pogrešku a to je da sam upotrijebila premaleni kalup i kolač je strahovito narastao a nije se uspio ispeći u sredini dok su strane i vrh već lagano krenuli u onom ne finom ugljenastom smjeru.
Torta je spašena na način da sam nepečenu sredinu izrezala van a pojelo se ostalo :)
ovo sam radila još desetak puta kasnije i svaki puta je ispalo izvanredno...na greškama se uči i ja u ovom primjeru svoje prve greške nisam ponovila :)


Sacherica mi nikada prije ko djetetu nije bila fina..i moram priznat da sam ju radila svega par puta u životu i to po ovom receptu:
http://www.coolinarika.com/recept/758723/
Kaj se recepta tiče nemam općem nikakve zamjerke...okus torte je izvanredan... kaj mi se tu nikak ne dopada je ova čokolada na vrhu... Mislial sam da mogu ko Jamie Oliver napravit slatke i lijepe male frkance od čokolade ali kao što možete vidjeti ...očito sam se prevarila :)


Za jedno blog natjecanje smislila sam recept za ove cupcakese...
Izgledom su zadovoljili moja očekivanja no kod kreme sam zeznula to kaj sam stavila premalo margarina pa je rezultat bila gumena krema... opet...meni nije bilo fino drugima je... 

 onda sam jednog dana počela gledat 24 Kitchen i kupit neke stvari od kuhara koji tam cijele dane kuhaju i nakuhavaju različita čudesa..
http://www.coolinarika.com/preview/recept/kosarice-s-pudingom-od-narance/
Nekaj ovakvo sam vidjela kod one manekenke koja je bula sve i svašta i onda na kraju kuharica...
Pitate se kaj sam zeznula tu... e pa otkrit ću vam...
tu sam uspjela slatko vrhnje pretjerano izmiksat a i šparala sam na šećeru pa nije krema bila ni dosta slatka...


E sad nekaj novije... Torta za Silvia...
ovak ružno ukrašenu tortu nisam već dugo napravila
Uglavnom negdi sam na internetu vidjela da je likove iz crtića i slično najlakše na torti nacrtati tako da stavite preko crteža prozirnu foliju, nacrtate lik po želji sa buttercreamom naravno obojenim kak vam treba, zatim se ta folija sa crtežom strpa u frižider da se stisne i onda se samo prenese na tortu... 
iako ideja funkcionira meni se rezultat nije nimalo dopal...ispalo je šlampasto do zla boga...
srećom pa sam tortu obukla u fondant pa sam sliku prvo sastrugala nožem a površinu torte zatim pomoću papirnatih ubrusa i vode isprala.
Na kraju je nakon drugog pokušaja dekoriranja ispala jako lijepa :)


I tak smo došli i do glavnog razloga zakaj sam ovaj post uopće počela pisat...a to je moj neuspješan pokušaj pečenja macaronsa.
Dakle i ja sam kao i mnoge blogerice koje pratim prvo dugo vremena razmipljala o njima, pa čitala, pregledavala videa i onda sam se upustila u tu avanturu. 
za početak ne znam da li je ovo greška ili ne ali umjesto badema koristila sam samo lješnjake... 
uglavnom namučila sam se dok sam te lješnjake uspjela usitnit jer nisam imala onaj melinček nego sam to radila u multipraktiku... big mistejk... no kad sam krenula bilo mi je žao odustat...
jaja sam uzela od svekrve jer su njena bila van frižidera preko noći, sve sam prosijala dva puta ko što treba, pazila sam kak sam mislala i kak sam povezivala mokre i suhe sastojke...
i sve je to trajalo i trajalo...
onda nisam imala papira za pečenje i bila sam primorana sve to istisnuti na pleh bez ičega... sušili su se dok se nisu više ljepili za prst i rezultat je na kraj bio poražavajuć...
svi su popucali skroz na skroz, od nogice ni n i još su se spokeljili tak jako da sam ih jedva jedvice odvojila od pleha..
jedino kaj je dobro je bilo to da je okus bio izvanredan...a kak i ne bi kad u njih ide pola kile šećera, čokolada i lješnjaci...
nadam se da ću uskoro nać vremena , volje i snage upustit se još jednom u ovu veliku avanturu zvanu macaron :)

Eto malo mojih kolačeka s kojima se nisam baš proslavila... uskoro i post o onima s kojima se najviše ponosim :)
Ne da se hvalim nego čisto radi ravnoteže u svemiru :)

Pozdrav do sljedećeg puta :)







Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)