subota, 21. rujna 2013.

Minion i još jedna mala torta

Evo da vam pokažem i najnoviju torticu koja je izašla iz moje kuhinje...dobro tehnički još je u friižideru ali još samo cca sat vremena :)

Tortica tj tortice su za malog Nou i njegove pune 4 godine :)

Prvobitno sam imala drugu tortu u glavi za njega ali dečec je rekel da bi on miniona...
pa sam surfala netom i nabasala na tortu koja mi se dopala i ovak je ispala :) 


a original oli ti ga slikica koja mi je bila inspiracija je ovo:


nije loše...kej ne?

evo ova malena je piniata cake..oli ti ga torta koja je u sredini šuplja i unutra su bomboni :)
inače je čokoladna s mouseom od čokolade , ukrašena šlagom i ganacheom od čokolade.
nisam htjela da je i manja od fondanta kao na predlošku jer budimo realni taj fondant mrak zgleda al baš niš ne valja... bar meni -.-


A ovo je gospon Minion :)


da bi ga znala napravit pogledala sam si ovaj video na jubitubiju:



a onda prilagodila torti koju sam si zamislila...
malo mi se činilo zeznuto to da torta stoji samo na štapićima pa sam ja svog napravila da sjedi... mislim doduše da su mi ruke malo neproporcionalne al sam sve u svemu jako zadovoljna za prvi put...
tj zs svoju prvu 3D torticu i prezadovoljna :)
Htjedoh napomenut da si ovog puta fondant nisam sama mješala već sam kupila preko interneta iz Dora usluga...
Sad kad je bebać tu nemam baš parsati za zekanje s kuhanjem fondanta kao prije :)
no uglavnom... 
trapke sam mu još dodatno malo pofarbala čistom da ne izgleda plošno :) 



evo malo iz bližega... Očale, oči, gumbiće i kosicu napravila sam ranije da se posući... malo sam pretanke očale napravila pa su se mrvu razdvojile na spoju al valjda niko ne bu gledal baš tak detaljno :)



Minion je od limuna i vanilije...točnije biskviti su od linuna a krama od vanilije :)


njegova mala guza :)


i kompozicija za kraj...


zaboravila sam napisat da su mi za čokoladnu tortu trebala 4 biskvita od kojih sam iz dva naravno izrezala sredinu van dok mi je za miniona trebalo 7 biskvita ...tak da... ako se upustite u izradu ovakve torte pripremite si dovoljno biskvita :)


I to je to... laganini se sad možemo spremit i otić razveselit malog Nou tortama za ročkas... :)




3 komentara:

  1. Maja, ostala sam bez teksta!! Savršeno izgleda i jedno i drugo i vjerujem da će malac biti gotov kad vidi tortice! Svaka ti čast ;) I ja ga planiram uskoror raditi za jedan rođendan i baš se veselim :) Ann je odlična učiteljica kaj se tiče puno stavri i baš mi je drago da si njezin video izabrala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. o-dli-čno! moj sin i ja smo sad pregledati sve slike i kaže on da je tvoja bolje ispala, sviđaju mu se i oči i naočale, a posebno guza. Valjda mali zna!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)