srijeda, 30. listopada 2013.

cupcakes od vanilije i bijele čokolade

Ako se sjećate posta o neuspjelim macaronsima pisala sam o tome da sam igrom slučaja otkrila jako finu kremu od bijele čokolade...
da ne duljeim...iskoristila sam ju za cupcakese...


Ova fotka je već viđena ali taj dan sam radila 6 vrsta cupcakesa pa su ovi od vanilije isto izdubeni ko i za limun cupcakese...


no da... za kraj recept:

Tijesto:
3 jaja
10 žlica šećera
15 žlica brašna
1 prašak za pecivo
1 dl mlijeka
2 dl ulja
Sve stavite u zdjelu i izmiksajte. punite košarice do pola. ja sam pretjerala pa su mi se pretjerano digli...tato sam ih obrezala malo, pa izbušila rupe u sredini :)

Krema:
2 pudinga od vanilije
0,5 l mlijeka
 4 žlice šećera
sjemenke jedne mahune vanilije
0,2 l slatkog vrhnja- izrađen šlag

Ukras
100 g bijele čokolade
0,1 l slatkog vrhnja
0,2 l slatkog vrhnja-izrađen šlag

2 pudinga od vanilije skuhate sa pola litre mlijeka.Ubacite unutra sjemenke mahune vanilije. Stavite hladiti i svakih cca 3 minute promiješajte da se ne stvori korica.

Izradite šlag od 0,2 l slatkog vrhnja.

Ohlađeni puding lagani izmiksajte mikserom i umiješajte  izrađeni  šlaga (ovo radite bez miksera).
Sve sipajte u špricu i napunite izdubene mafine. ako vam ostane kreme stavite malo i na vrh.

Ukras
100 g bijele čokolade prelijte sa 100 ml kipućeg slatkog vrhnja (najlakše je vrhnje zagrijat u mikrovalnoj) i promiješajte pa ohladite. dodajte u šlag koji ste izradili. Sada taj šlag sa okusom bijele čokolade ili ti ga nešto tipa pjenice od bijele čokolade upotrijebite za ukrašavanje.

Ja sam na svoje još naribala mrvu bijele čokolade..

i to je to :)






2 komentara:

  1. Super izgledaju. A ja mislila da si po njima posipala kokosovo brašno, a ono ti naribala čokoladu. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super recept! Vidiš da su se muke s macaronsima isplatile, bar si otkrila ovu finu kremu :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)