ponedjeljak, 28. listopada 2013.

malo dizanog tijesta

Vračanje blogu i blogosferi ima svoju cijenu... moja je cca 5 kila više na gospođi vagi.. al dobro...
Riješilo se bude to valjda... nekak... 

No da... seka mi je provela dobrih 5 mjeseci na moru i sad kad se vratila poželila je da ju dočeka čokoladnjača... a ko sam ja da joj ne ispunim tu skromnu želju... 
Prvo sam zamijesila dizano tijesto...


Recept:

trenutno mi se ne da sve pretipkavat pa recept pogledajte na ovom linku:

Gornja slika je tijesto prije a ova ispod nakon što je odstajalo sat vremena


Tijesto sam radila duplo, tako da sam ga podjelila na četvrtine, dvije štruce napravila sam od čokolade, a dvije od maka...

Za recept od čokolade kliknite ovaj link:

a što se maka tiče to je svaki puta onak odokativno ali evo...
500 g maka
400 g šećera
malo kipućeg mlijeka
bjelanjci ostali od  tijesta

mak i šećer potrebno je lagano pofurit pa umiješat bjelanjke i to je to... jedino treba pazit da se ne napravi prerijetko jer će vam bit problem zamotat...
no da

Smotala sam ih i stavila u kastrolu...
Prije pečenja premazala sam ih mješavinom jaja i mlijeka...


i onda na 180 °C cca 15 minuta dok ne porumeni, pa sam kolač pokrila folijom, smanjila temperaturu na 150 i pekla još cca 30 minuta.
Provjerila sam nožem ako je gotovo...

I ovak izgleda gotovo...


i ovo je makovnjača 


a ovo čokoladnjača :)


i to je post o dizanim kolačima :)




Broj komentara: 7:

  1. čokoladnjaču još nisam probala, pošalji koji komad :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ni ja nisam još čokoladnjaču jela, hvala puno na ovim receptićima, obožavam makovnjaču, baš fino izgledaju obadve :D
    baš bi sad koji zalogaj.. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj ovo nam je baka radila, sad si me vratila u djetinjstvo :).

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno! i moja baka ih je često pravila, uglavnom od maka i oraha <3

    OdgovoriIzbriši
  5. da se razumijemo ovo je dizano bezgluteinsko brasno?? unaprijed hvala na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, radila sam sa običnim bijelim glatkim brašnom

      Izbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)