srijeda, 16. listopada 2013.

Millefoglie... u jesenskom izdanju

Millefoglie je kolač koji me jednostavno oduševio... spoj lisnatog tijesta, kreme od vanilije i voća... mljac...

Radila sam ga već nekoliko puta i to u izvedbi sa jagodama, trešnjama te sada u izvedbi sa grožđem..










Koristila sam razvaljano lisnato tijesto, izrezala ga na kvadrate, pekla ih tako da sam ih posložila na protvan i na njih stavila drugi protvan (to je spriječilo njihov prevelik rast). 

Krema je od vanilije i jedna mi je od omiljenih...

za kremu potrebno je 0,4 l slatkog vrhnja, 1 dl mlijeka
1 puding vanilija 
1 mahuna vanilije
2 žlice šećera

Pomiješajte slatko vrhnje i mlijeko i odlijte malu količinu koju izmučkate sa pudingom i šećerom. Ostatak pustite da zavri pa  ukuhajte puding (klasičan način samo sa slatkim vrhnjem)
Ohladite. Meni je draži način da svako malo miješam nego kada se na površinu stavi celofan i ostavi da se ohladi.
Ohlađenu kremu potrebno je samo lagano promiksati, staviti u špricu i tada pomoću nje nanositi na lisnato. 

Kremu sam stavila na svako lisnato tijesto, na jedno sam poslagala voće i onda poklopila sa drugim lisnatim bez voća... dekorira se po želji...

Meni je ovaj kolač odličaaaaaaa.... i brz i jednostavan a tako neopisivo dekorativan i ukusan...

evo i ranijih izvedbi...

meni omiljena sa jagodama...


i isto tako odlična sa trešnjama :)




eto tolko od mene... nadam se da ćete probati millefoglie i oduševiti se isto kao i ja :)





2 komentara:

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)