četvrtak, 17. listopada 2013.

pitanje/molba

Evo imam jedno pitanje oli ti ga molbu...

Imam problema sa praćenjem blogova... dakle na popisu blogova koje pratim imam skoro 300 blogova, no za svakodnevno čitanje pojavljuje mi ih se cca 20. Da li itko zna zašto se to događa i što bi trebalo napraviti kako bi mi se na popisu blogova pokazali svi blogovi koje pratim.

Evo nakon nekoliko dana došla sam do rješenja... jednostavno sam sve domaće blogove stavila na blog sa strane... i sada su mi prvi friški postovi...tak da više nikaj ne će proći nezamječeno :)


1 komentar:

  1. Ja dobijam svakoga dana na mail poruku bloglovin. Tako sam videla i ovaj tvoj post.
    No, i dalje postoji lista za čitanje na blogu.
    Neki blogovi su mi se na Bloglovin pojavili automatski, a za neke sam se prijavila, ako imaju instalirano dugmence-vidi na mom blogu.
    Nisam sigurna da znam od čega to zavisi, no nakon prijave da pratim neki blog, ja sam se prijavljivala za isti blog, kada mi je tražen mail i šifra, možda i to ima neke veze.

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)