nedjelja, 1. prosinca 2013.

moj debi na kuhari.com


Eto i ja sam snimila za sada 4 videa u suradnji sa Markom i stranicom kuhari. com...
Za sada možete vidjeti kako radim cupcakese od lješnjaka ala ferrero...
to bi bili ovi:






I naravno svako iskreno mišljenje o ovom mom nastupu je dobro došlo...
nazovite to taštinom ali zaista bih voljela znati što mislite o tome...
razmišljam da li ću se ikad više upuštati u takve pothvate ili ne pa da si znam odvagnut :)

Za sad sam mišljenja da bi bolje bilo da me se samo čuje al ne vidi :)

Video možete pogledati na ovom linku:
http://kuhari.com/recepti/cupcakes-od-ljesnjaka/

Eto očekujem hrpu komentara... :)









2 komentara:

  1. Ja sam ti već napisala da je meni super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogledala sam video već prije i meni si bila odlična.
    Mislim da moraš nastaviti snimati videe, jer ja nemam ni jednu jedinu zamjerku. Ugodno te je i gledati i slušati, ja sam baš uživala!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)