ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

pozdrav 2013.


Eto još samo koji dan i gotova nam je ova 2013. godina...
pa sam odlučila da posljednji post ove godine bude kratki rezime... 
pogledajte koliko i na koji način sam bila kreativna i prisutna na blogu kroz 12 mjeseci :)



Pa počnimo... 

Siječanj 

N neobičan sam se način pripremala za nadolazeće majčinstvo...
šivanjem :)


                        

ali nije izostala ni aktivnost u kuhinji...

               

Veljača

i u drugom mjesecu pekli su se kolačeki 

                

malo se  slikalo i čak sam se odvažila u pripremanju vlastitih ravioala :)

                           

Ožujak

U ožujku se svašta lijepog izrodilo u mojoj kuhinji...
Čak štoviše torta od jagoda jedna je od vjerojatno najljepših koje sam napravila

              
                                  

i ovaj mjesec nije prošao bez crtkanja 

                                

                     

Travanj

Predivan mjesec kad počinje doba jagoda :)

             

i mjeseca kad sam uz malu pomoć muža...oslikala našu spavaču sobu :)

                                                  


Svibanj

Mjesec finih kolačeka...

            

oslikavanja dječje sobe
                                         

i najbitnije od svega ... rođenja našeg malog pažuljeka Lukasa :)

      

Lipanj  Srpanj  Kolovoz

Lipanj je prošao bez ijednog posta (osim obavijesti o nagradnoj igri), srpanj sa samo dva koja itako nisu vrijedna spomena :) i kolovoz ponovno samo sa jednim ... razumljivo s obzirom da sam se svake sekunde bavila samo s pažuljekom a i večinu smo proveli na našoj obali :)

ipak jednu stvar vrijedi podijeliti... moja usponema na trudničke dane koja nam krasi jedan zid spavače sobe

        

Rujan

Tu sam se već laganini ufurala u majčinstvo i ukoliko me sjećanje ne vara sad je bilo doba kad su prestale zločeste kolike pa je sve postalo opuštenije i ljepše :)

Malac je dobio slova na svojim vratima...
                                           

a laganini sam se vratila i kuhinji :)
i to ni manje ni više nego kik esss tortama :)... reče ona skromno)

        
           

Listopad

e tu sam već lagano svoja...
a to dokazuju čak 22 objavljena posta :)


         
         
         
                             

a osim pretežno kulinarskih postova našlo se tu još ponešto

                            

Studeni

naravno bilo je tu puno slastica..
        
        
        
        
                                            

pala je jedna promocija...

               

nakon dugo vremena primila sam kist u ruke i oslikala jedan zid


i već tradicionalno raznih aranžmana...

         
         
                                               

Prosinac

ah to divno Božićno doma...
i ove godine pekla sam kolače po narudžbi i za poklone najužoj obitelji...tako da je uz pomoć moje sestre ove godine ispećeno tridesetak vrsta kolača od nekih 35 kila... s obzirom da smo to uspjele u 3 dana jako sam ponosna na nas :)

ali u svoj toj zbrci, strci i umoru nažalost nije nastala ni jedna slika :(

no bez obzira na to prosinac je također bio produktivan...



         

        
        
                                              

no nisu tu bili samo kolači...izrezivala sam pahuljice, kojih trenutno ima svuda po stanu a i ovaj mjesec sam radila aranžmane 

       


I to je to... cijela godina...
sad kad vidim kolko mi je vremena trebalo da napišem ovaj post i kolko toga sam objavila, ispekla i napravila tokom ove godine baš sam sretna...

no naravno najsretnija sam zbog ovog malog miša (a i ovog malo večeg) s kojim/a mi nikad nije dosadno 

eto sad mi još ostaje samo pozdravit ovu 2013. i dočekat novu 2014...

Ovom prilikom svima Vam želim sve najbolje u novoj godini, isprobajte puno mojih recepata, čitajte gluposti koje trabunjam po blogu i fejsu i ostavljajte komentare...

Pozdrav svima do sljedeće godine :)







3 komentara:

  1. tebe ne može ništa zaustaviti, pa ni porod, ni kolike, niti išta nama poznato! ogroman broj postova, fantastične ideje, torte od kojih zastaje dah, crteži na zidu, bravo bravo! uživala sam u tvojim postovima, uvijek se rado vraćam čitati tvoje "trabunjanje po blogu i fejsu" :)
    veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestitam! Budi tako vrijedna, zdrava i vesela i u Novoj godini. Sretna Nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš krasan rezime i vidim da je to bila jedna jako dobra godina za tebe.

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)