četvrtak, 6. ožujka 2014.

Brza peciva by Domaćica


Sigurno ste već nabasali na blog Domaćica koji nudi raznorazne recepte...
ja sam tek nedavno saznala za njega i svidjela su mi se njena peciva koja sam odlučila isprobati.




Originalni recept za peciva je TUUU


Iako sam ih sad radila već po treći puta ovog puta sam recept neznatno izmjenila samo zato kaj nisam imala ni jednog jedinog jajčeka...

dakle ovog puta sam radila peciva po ovom receptu:
120 ml tople vode
35 ml ulja
1 paketić suhog kvasca
16 g šećera
1/2 žličice soli
50 g tekućeg jogurta
240 g mekog brašna

dakle i sami vidite da su promjene u receptu neznatne i ko što već rekoh nastale su zbog nedostatka jajčeka...

postupak sam isto mrvu izmijenila:
U vodu dodajte kvasac, šećer i žlicu brašna. izmješajte i ostavite na toplom da naraste.
U brašno stavite sol i promiješajte, dodajte jogurt i ulje i onda ulijte kvasac. Izmiksajte mikserom dok tijesto ne postane lijepo gletko. 
Oblikujte 6 malenih kuglica i ostavite na toplom (u protvanu na papiru za pečenje) cca pola sata da narastu. Stavite peći u zagrijanu penicu  na 200 °C cca15 minuta... imajte na umu da vam pećnici treba cca 15 minuta da se zagrije na potrebnu temp pa ju uključite dok vam se tijesto još diže :)

Narasla peciva premažite sa malo mlijeka i posipajte sezamom prije pečenja-



eto...
ovog puta s jogurtom ispala su još mekša iako i sa jajima su ova peciva zbilja izvanredna...
Moja mama je originalni recept uz dodatak malo više šećera upotrijebila za buhtle i ispale su također fantastične... dakle ovo je recept koji se može kombinirati na više načina i svaki puta ispadne savršen...



toplo preporučam da probati... i originalnu verziju ali probajte i ovu sa jogurtom :)

2 komentara:

  1. Jooj super su :) Bas su lijepo ispalaaa :)
    Sada znam i ako meni nestane jaja sto cu :D

    Hvala Majooo :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgledaju ova peciva.

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)