srijeda, 12. ožujka 2014.

Isprobani recepti s bloga Domaćica

Iako sam rijetko u zadnje vrijeme na blogu sad sam trenutno lijena i napisat nekoliko postova s isprobanim receptima...
Pa evo jedan koji je vezan za recepte s bloga Domaćica...

Dakle uz fina brza peciva koja sam radila već nekoliko puta i o kojima sam pisala u prošlom postu od Sanjinih recepata sam za sada isprobala i domaće Jaffa kekse i Tost kruh...
pa pogledajte kak je ispalo... 
mislim, da je fino to vam ne moram ni govorit :)


e da..iako Sanja u postu piše da treba sve peći odjednom jer inače keksi izađu plosnati, meni nisu, ispalo mi ih je za dvije kastrole i još malo pa sam dvije ispekla odjednom a onda treću samu i isto su se napuhnuli keksići ko i ovi koji su se pekli skupa :)


i domaći tost kruh... ja sam radila 1/4 recepta tj. sa samo 200 g brašna i ispao mi je kruk veličine cca 30 cm tj kao mali kruh iz pekare... nama je bio dovoljan za jedan dan :)


Isprobavate li i vi recepte drugih blogerica i blogera?
Čiji suvas se najviše dojmili i čije najviše isprobavate?
Napišite mi u komentarima :)




1 komentar:

  1. Sanju sam tek nedavno otkrila te ju odmah u startu i zavoljela, svaki recept joj ima dušu preko slika :) Isprobala sam domaće slance i cimetušu, a upravo se spremam raditi i domaće jaffa kekse :) Do sad sve isprobano je odlično!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)